reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Rohrman Madová

Eva Rohrman Madová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v realitnej oblasti a sprevádzam turistov na španielskej Costa Blanca, ktorá mi prirástla k srdcu. Som autorkou knihy "Zlato sa čistí ohňom", ktorá vyšla v španielsky hovoriacich krajinách ako "El oro se purifica con fuego". Roky predtým som strávila v nemecky a holandsky hovoriacich krajinách, ale nikdy som nestratila kontakt so slovenčinou a Slovákmi. Eva Mária Rohrman – real estate agent and and writer in Spain – Costa Blanca Nord – share smile and good mood (evuschka.com)Španielske nehnuteľnosti (spanielskenehnutelnosti.sk) Napriek bohatým aktivitám sa držím motta: "Jediný čin je u človeka najvyšší - milovať a zachovávať Božie slovo - lebo toto prevyšuje všetko." Zoznam autorových rubrík:  Recenzie na knihyCestovanieAko sa stať bohatýmSpoločenské témyUmeniePrózaSúkromnéNezaradené

reklama

Recenzie na knihy

Mexická vlna, Maxim, E.Matkin - kniha, ktorá stojí za to

Eva Rohrman Madová

Mexická vlna, Maxim, E.Matkin - kniha, ktorá stojí za to

Vraj najlepšia a zároveň najsmutnejšia z jeho/jej kníh s vysokým obsahom promile. Knihu Matkina Mexická vlna som zhltla za dve poobedia. Neuveríte, ale dal mi ju jeden bezdomovec, ktorému som prispela na jedlo. A neľutujem.

  • 24. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 468x
  • 5
"Stratený profil" - vynikajúci príbeh lásky neláskavej od autorky F. Sagan

Eva Rohrman Madová

"Stratený profil" - vynikajúci príbeh lásky neláskavej od autorky F. Sagan

Ztracený profil, od autorky Francoise Sagan, príbeh Josée a jej problémové lásky. Jedna z mojich obľúbených kníh, štýl, akým autorka opisuje zamotaný vzťahový príbeh je jedinečný.

  • 16. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 226x
  • 0
"Moc modlitby ženy" - kniha nielen pre ženy

Eva Rohrman Madová

"Moc modlitby ženy" - kniha nielen pre ženy

185 - stranová kniha o sile modlitby od autorky Stormie Omartian, vhodná nielen pre ženy. Moc modlitby ženy vieš však ako sa máš modliť sama za seba? Väčšina žien sa totiž modlí za partnera, deti, priateľov ale na seba zabúda.

  • 16. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 813x
  • 0
Neobjavená motivačná kniha ako byť úspešnejším podnikateľom, človekom a ako sa prestať báť

Eva Rohrman Madová

Neobjavená motivačná kniha ako byť úspešnejším podnikateľom, človekom a ako sa prestať báť

Za každú cenu čeliť svojim strachom, zomierať svojim snom a žiť naplno Autor: Benhams. Toto je titul knihy, ktorú som len náhodou objavila a po zistení, ako málo ľudí ku nej napísalo recenziu som sa rozhodla tento fakt zmeniť.

  • 16. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu